Seborai Damarlarimda Şarkı Sözleri - sarkisozu.co Lyrics

13 Şubat 2022 Pazar

Seborai Damarlarimda Şarkı Sözleri

Seborai Damarlarimda Şarkı Sözleri


Bu işin sonu yoktur ama sen az sabret ana
İntikam dolaşıyor damarlarımda

Haplarda fayda etmez ağrılarıma 
İntikam dolaşıyor damarlarımda

Seborai Verse:

On sekiz yaşında cebinde kuruş yok
İkinci el bot kot mont.
Sorsana bir de bi neyin var
''Peşimdeler'' hep goddamn.

Critical headshot
Motherfucker tam bir crackker
Dünyasındaki tek kral
Ama sildiler background


Dedi bilmem nolcak böyle
Çevrendeki bi çok fare
Yer yer yer bitirir seni 
Kazık yedin günler daha dün gibi
Git kendinden kov kendini
Çok rezil ettin çok kendini

Götün varsa gel otur da izle
Yutuluyorsun yutan denizde
bilmem kaç seneden beri
bu hayatın ezik ve de sersefil

  
Senden ben bile tiksinirken
Sana kahrolsun diyecekler
Dediklerini duymayacaklar 
Ve de seni hiç bilmeyecekler 
Sebebini hiç bilmeyecekler

Nakarat:

Bu işin sonu yoktur ama sen az sabret ana
İntikam dolaşıyor damarlarımda

Haplarda fayda etmez ağrılarıma 
İntikam dolaşıyor damarlarımda

Bu işin sonu yoktur ama sen az sabret ana
İntikam dolaşıyor damarlarımda

Haplarda fayda etmez ağrılarıma 
İntikam dolaşıyor damarlarımda

BAKRR Verse:

Bi çocuk olmuştur balici/
Oyunda kural, ailede olansa hep can içi
İçinde yaşıyo bi çok kişi vede biçok biri.

Yıkılır anıtta insandan duvarlar alyuvarlar rababba
Takmış diline çenene kilidi.
Cahiliye dönemi bu zevki.

O yaka şiddet.
Bu yaka nefret
İçine sinenleri tiksindir yakacak üstünde şehvet.
Bakta gör içimde nefreti.

Sancı ki artçı şok içinde ürüyo,
arkada gülüyo, kovunca gitmiyo.
Bunların sebebi sadece o.
İnanın bana sadece.
Sadece bir sen egoist tavırla kendine yüklen yalnız sen doy sonrada ben, tavır ne len.
The god father tripleriyse süslen püslen kovdumu dokuzuncu köyden seni, yıprandı beynin dimi, huzurlu kimki, salak bi tavırla kalınca geri.

Senyor Verse:

GT500 bu MUSTANG!
Akbili bile yok hepsi cast hep!
Two, One Step.
Ben astek selam çek be kapçık!
Çıkar çırp üniformanı kralcı herkes!
ALO MERKEZ..
Yalan her ses,
Ters giden esnaf gusul abdestini alır bulur adres.
Bana ters gülüm.
Es, kabataslak heves.
Christmas gecesi bu tırs.
Bıçağını bile dolunaya brütüs!
Yaratırım panik atak.
Deli damarım sağlam durmasan ise,
Suratına kızgın kından çıkar o kılıcım taciz uygular.
Tabi canım ama bariz korkağın tekisiniz.
Her göte fare, gibi gizlenir..
Ağlar hep, ADİOS AHREZ!


Nakarat:

Bu işin sonu yoktur ama sen az sabret ana
İntikam dolaşıyor damarlarımda

Haplarda fayda etmez ağrılarıma 
İntikam dolaşıyor damarlarımda

Hayır, hayır, hayır, hayır...

Seborai Damarlarimda Lyrics, Seborai Damarlarimda Şarkı Sözü


Arkadaşlarınla Paylaş veya Kaydet

Yorum Yap (Anonim Olarak Yapabilirsiniz)