Kayıtlar

Kezzo etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Aspova İtiraf ft. Kezzo Şarki Sözleri

Aspova İtiraf ft. Kezzo Şarkı Sözleri  Kekeme kalmış rapçiler bizde düşmez desibel Geldik çıktık eksiden bizi bilenler bilirler Ortam lak lak porno olmuş hepsi kekilli sibel  Geri bas adım yazar mermide gelince balistikten  Aspo bir dozer kazarak buldum Nobel Bacılar odaya koymuş poster, *mına koyduğum sus len Yirmi kişiyle konser kişi başına on cent Cebimiz boş kafamız hoştu kezzoman çekiyorum poz ver Olay sonrası, all eyes on us Parazitler var ortalıkta çek pas Arabada dört pandizot bir de otuz bass Kimi zaman Sago Ceza kimi zaman saz İstekle yapamazlar onlar risk alamazlar İlk önce kara bas ve izini yok et aslan  Yazamazsan bana pasla rapiniz hep kabataslak  Kezzo Aspo roketatar mutherfuckin ratatataa Sıktım abi elim tabancada bu bir itiraf Dur durak bilemem oldu bir kere kan kunduram  Buzluktan buz getir kesik yaraya tuz gibi Tetiği çekip vur  Herkese güneş bize dolu, Trakya Anadolu  Çıktım sokağa açtım teskoyu kaldırdım karakolu Kardeşlere feat yamyama boru bak kırılır kökten kolu

Kezzo Eypio Can't Touch This Şarki Sözleri

Kezzo Eypio Can't Touch This Şarkı Sözleri  üstüm ciks değil ağzım biraz pis olamam hapis  çök diz diyo sistem haciz getiriyo rapin ağzını kapatamaz hiç  yaralar düşüremez  ipi tut diyo köprüyü geçene kadar ayı yogi  bende yalan fobi bundan fuck alayına yatır arkana geçip doggy  tertemiz mobbing  aa !  tertemiz shopping aa , fantalı puding all  derdiniz basit copy paste icraat perdeniz düşer ( kaldır )  gördünüzmü tenha hepsi deli gibi uzar zannedersin ferraa- ri  verginiz mi levha ? yaka paça giydiriyor devlet sana entari !  cant touch this ara tara yaz diss rapin etti paydos öyle gelmiş bi havadis  bizim hard disk dolu dolu bass tiz kulisimiz oldu ama olamadık artist  x2 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx yapsam yaranamam bin bar freestyle dostum  koştum yoruldum hep simsar giymiş kostüm !  ağlar yorulmaz hiç timsahlarla uçtum !  10 köyden kovuldum , hızlıydım duruldum   !   xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx oynamasın dedim

Kezzo Düşündüm Şarki Sözleri

Resim
Kezzo Düşündüm Şarkı Sözleri  Düşündüm düşününce üşüdüm titredi sağ solum Büyüdükçe küçülen tek şey mi sağ duyu?  Düzüldüm sistem tarafından üzüldüm . . .  Yürüdüm yalnız yine de sağ olun . . .  Üstünü çiz korkma boş yere peace attık Her şeyi tek yaptın farkına var artık  Önce bir büstünü sil yosma sonra çıkıp nara atarsın  Kasıktan dize kadarsın tereciye terre satarsın nah yakalarsın git korkma her yolun ölüm var sonunda  nere baksam kir yalan dolan dünya bok çukurunda geri yaslan dik durma !  kafa yıllar sonra rahatta para dostum değil sorma aç kalmaz etrafımızda !    Düşündüm düşününce üşüdüm titredi sağ solum Büyüdükçe küçülen tek şey mi sağ duyu?  Düzüldüm sistem tarafından üzüldüm . . .  Yürüdüm yalnız yine de sağ olun . . . Check ettim sağ solu , beklettim paparozu  Fark ettim karakolu yürüdüm hepsi kafamda siz rahat olun    Fark ederse kahrol kanunlarda derse pardon  Fanuslarda kaldı mapus magirusla Silivri'ye kargo  Kim Red kit kimler Dalton ? Sokak dediğiniz yer balkon  A

Kezzo Arama Şarki Sözleri

Resim
Kezzo Arama Şarkı Sözleri  yaprak gibi savruluyorum , yamuldum yeni doğruluyorum . aldım kendimi yerden çektim yukarıya sorun etmiyorum zannetmeyin farketmiyorum boşa kelam sarfetmiyorum . başa bela olmak isteseydim olurdum istemiyorum . gerçekten besleniyorum anlamıyorum businessten musinessten fis kos twitch discord tennis court yok bizde sokak her gün disko ( yea ) yeni bebelerde s*k sok rap sizin mercek kör gerçekten yea  harbi rapçiye bir bayram bu rhyme ve flow al ekmeksiz yeeeee !  afiyet olsun ettikleriniz haram olsun s*k* tuttum gönlünüz olsun  kalkıyorum haberiniz olsun başlıyorum sayfa başından bıktım or*sp* yarışından yensem ne ? yenilsem ne ?  s*kt*r git benim savaşımdan .  kapalı telefon arama arama yanlızlık iyi gelir arada banada  yıkılır hayaller arada sırada yakışmaz göz yaşı sanada banada X2 gülüm , özüm sözüm bir , tuzak bin , kuran kim ? için kin dolu kal benden ırak ! yea  izledim eminem vcd sen kimsin y*rr*m easy e  dinledim her gün ben şeker çocuklara boy verice

Kezzo Güyalar Boş Şarkı Sözleri

Resim
Kezzo Güyalar Boş  Şarkı Sözleri geç oldu , güyalar boş , bu rüyalar boşluk !  soldu güller nahoş , bu güyalar boş !  geç oldu , güyalar boş , bu rüyalar boşluk !  soldu güller nahoş , bu güyalar boş  etrafta sarhoş olması sapık olmasından çok iyidir  istediğimiz yaşam güneş nefes münferi dir isss  üstümüzde somadan kalan istanbul romadan kalan  çakmıycaz dünyaya kazık değil ki iş !  hep yapardım hep bozardım iş ,  önce  fiş kesilir sonra görülür bir şekil iş  bize diş geçirmek istersen çok fırçala diş yoksa fick dish kafan açılır tutmaz dikiş ! işim gücüm fakir fukara derdim yok başka hiç bana piç gibi bakan şirketlerden bıktı piç !  bunu iç ! kafan olur bass record a geç  bugün söylemezsem yarın olcak biliyorum geç ! geç oldu , güyalar boş , bu rüyalar boşluk !  soldu güller nahoş , bu güyalar boş !  geç oldu , güyalar boş , bu rüyalar boşluk !  soldu güller nahoş , bu güyalar boş !  bize denir bedevi 20 yıl öde bedeli  kasap ali marangoz mehmetten alınca haberi  mutlu yaşamak hayli

Kezzo Gel Şarkı Sözleri

Resim
Kezzo Gel  Şarkı Sözleri meltem , rüzgar ! koskoca dağları yakarken ! umudum bir buluttan bir kaç damla akar belki  gel , yeter ! ödedim çok bedel baksana çöl etraf feryat figan !  İpleri bir birine bağlar sevgi yıkılmaz hiç dağlar dimdik Yakılmasın tarla çünkü yetişmez imdada insanlık kibrinize vedalar güzellik gülmekse bedava  güldük eğlendik dava satmadık diye düşt ük dara  kars ını çöz önce boş ver marsını sarsılıyor yok oluyor sabrım  hırsımı kör gönlümü kör eden nehirler donmuş kurumuş boğazım  vaazım boş ! cübbem yok diye boş konuşuyo sanıyolar ağzım !  halim yok , artık bir mecalim yok ( anlatmaya )  pişeni telden alan hayat içimin yandığını bir gün göremedi     düşene tepeden bakmak yerine kaldırmayı neden hiç denemedi ?  şişenin dibine düşürdü beni içtim hepsini geri yüzemedim  boğulmaktansa sarhoş olmayı seçtim önümü göremedim meltem , rüzgar ! koskoca dağları yakarken ! umudum bir buluttan bir kaç damla akar belki  gel , yeter ! ödedim çok bedel baksana çöl etraf feryat fig

Kezzo Yaşamak Şarkı Sözleri

Resim
Kezzo Yaşamak  Şarkı Sözleri Gittiğimiz yol çok değişik ölüm düğün kilit düğüm var Silah falan çözüm değil para sadece araç bi sor bir neyin var  bir iki tatlı cümle muhabbet , iyilik dudaklarına dolgu  bir çocuğun umudu olmak on beş dakikaya yıktığım korku  elimde güç var güç network , bağlantım international  geç sen fashion ı almasan ölmezsin son model adidastan pleasure böl parçala crasher , insanlık paramparça yok brave heart  vicdanın geyşa ! will smith legend ama 1.5 mansion da  gerçekler yakıyor içimi , ısırtıyorlar bak dilimi .  sızlıyorsa burnun direği , sal kendini doldur içelim .  darlandıysan kalk gidelim , tutamaz bizi hiç bir pranga  değişir mevzular bir anda , yeterki insan gibi sevelim . . .  yaşamak 180 kilometre esen bir kasırga , taşırmak bardakları bak .  gördüğümü yazdığım her boktan satırda savaşmakmı bu neki ?  yaşatmaktı bir şeyi belki bir kar tanesini  başlatmaktı bir şeyi mevzu harlamak ateşi  şaşırtmaktı kaderi güldürmek bi çocuğun yüzünü  başarmak benim içi

Kezzo Kara Göründü Şarkı Sözleri

Resim
Kezzo Kara Göründü  Şarkı Sözleri Kara göründü tutma bi sal beni Hava güneşli aldanma kar geliyor Üşütme sar beni ya Yere düşersem har Yara açıldı tabiki kan gelir Kapatır ellerin mumyala sar beni ya Uzaktan hoş geliyor Davulun sesi yaa Niçin vazgeçeyim çocuk benim bütün seçim Dünü yaksam kurtulsam herşeyden söylesene niçin Her bir mevzu ders gördüğümüzü anlatmak için Yapımıza ters yapmak iyiliği karşılık için Batmak çıkmak insan için hayattayım senin için Bir kere gülsen yeter kızım huzur dolar içim Güneşi söndüremem ben dünyayı durduramam ben Hayat, bir okyanus kayıktayız hepimiz Kabusları yakıp rüyalar yaratmak işimiz Paramparça umutları yapıştırmak işimiz Tüm karanlıkları aydınlatçam ver ateşini Hayat! bir gün bırak peşimi Kara göründü tutma bi sal beni Hava güneşli aldanma kar geliyor Üşütme sar beni ya Yere düşersem har Yara açıldı tabiki kan gelir Kapatır ellerin mumyala sar beni ya Uzaktan hoş geliyor Davulun sesi yaa Kafana sorun arama dediler ama Bizi buldular vermeden aman Y

Kezzo Allame Patlak Lastikler Şarkı Sözleri

Resim
Kezzo Allame Patlak Lastikler  Şarkı Sözleri shake it kıç salla piç esclade yok sana sür tarla  rap değil iddan eduardo playback yapmak karılarla  kaşıkla ye kepçeyle dökerim söz gözüne dursun indirdiğim avla sikildiğini bile bile respect dersin ağlayarak o dakika yaz bunu yaz ben hafızanda silinmeyen anı olmadığım her ortam arızalı övündüğün alette çin malı araba hayaline  kır kumbaraları rap çalışkan arı bu kara kışta uyu buna alışmamalı  kıçını yırtsanda sonu tabut evlat planların olacaklarına varır durum felaket , öleceksin ver vekalet uçacaksın olup bir melake  benim işin aslı yok eden mandrake , lanet allame amiyane tabirle cinayet sözlerle öldürme metodu cehenneme götüren yoldur farzet patlak lastikler , şarjörde plastik mermi  rapinizi kim tastikler ? şarkında söz yok konuşma gevşek  bomboş kaprisler kuliste her bok varda bir rap yok  konumuz artisler açıldı defter yazılcak tek tek ! kesemedi sesimizi kara düzen ow hepinizin gücü bebelere yeter öte kaçıl  öte beri değil bu kale

Kezzo Şükür Şarkı Sözleri

Resim
Kezzo Şükür   Şarkı Sözleri yaşadım sizler yaşamazken doydum çektim elimi eteğimi  başardım sizler duymuyorken beni , vurmadan kırdınız kemiklerimi . yaşadım sizler yaşamazken doydum çektim elimi eteğimi  başardım sizler görmüyorken beni , vurmadan kırdınız kemiklerimi . geçmişten geleceğe mektup olsam kaç sayfa olur ? kaç sayfa dolu ? kaç sayfası boş bas kayda sifon gibi aksın faydası yok  bazen hoş bazen mayhoş bazen fok bazen baykuş  çocukken herşey laylaylom pimapen yok camlara naylon  sorun değil sorun bugün sorun yarın sorunların sorun değil sorun beyin tatminsizlik sorun kafan sorun olaylar değil  oluyor arasıra böyle , kendine hep gerçeği söyle !  perdeni aç al şunu çek nigga boş anlatmada derdini söyle !  yaş yirmiyken altımda bi arabam vardı şimdi tabanvay gaz !  erken tattık lüksü disko bowling kızlar tüttür !  bass tizz her gün beat sofya underground kezzo feat billy  hassiktir niga bir fuat erginden bombaya pim !  yaşadım sizler yaşamazken doydum çektim elimi eteğimi  başa

Kezzo Hayki Jeton Şarkı Sözleri

Resim
Kezzo Hayki Jeton  Şarkı Sözleri Adımız karakolda, anılır sağ soldan Yaramız var tonla, çok zor İstanbul'da Kurtarmaz para pul da ruhun bir kara dulsa Dökülmez için dışarıya niçin kesmez sesini? Her şey karaborsa, var herkes para varsa Cennetten köşe arsa, tuz var bak kar yağsa Şansım bir telefonsa tek bir kontör yoksa Umrumda değil şu saatten sonra, bulmasın ettiği değeri Emin ol hazır hep benim yerim Bizi biz eden hep deli olmak Desin isterse keriz Rolex yok kuru ekmek yeriz Savaş isterse gelir sikilir, vites hep tak geri geri Pilim biter yeri gelir ama hiç öpmem düştüğüm yeri Kalkarım! Gönder en bok beat'ine bir on altılık çakarım, akar Sözler bok hep ama trip şekil gene NASA, NASA Her şey ok, bunu söylerim üstüne basa basa Ben onlardan değilim diyemem,"Kralım yaşa yaşa!" Dökülür üstüne meyve verirsen beton Sistem düzen bulaşır üstüme pislik ketum niye? Sökülür ağzından her gün dişlerin beş on Zaman çalar gençliği, niye düşmez hiç kare jeton niye? Dökülür üstüne me

Kezzo Fredd Umut Şarkı Sözleri

Resim
Kezzo Fredd Umut Şarkı Sözü düşmeyi kreşteki değil sokaktaki gül satan bebelere sormalı gülmeyi stand up a para verenemi gerçekten gülenemi sormalı cevabı sizde rica bu bizden minnet haberde cinnet  selası kimden öldürülen her kadında bozuldu midem  iplik ucu iğne bugün nefes dediğin en bedava ziynet  hiçlik dolu beynim herkes gibi psikolojim yapar hile  piçlik katarsan ilişki bedavadan sahip olur kine dinle , dinle anlatma çok dinle  çıkıp sokakta bir gez , caddede değil kurumsala rest  esnafa sor bi nasıl bir kafesteki kurtaramaz uyansa Hades Man  yokki bi basalım restart gerçeğe diyorlar şunu kes lan  tekrar tekrar duvara çarpsa kalmaz heves lan  belki boşum belki dolu belki sıcak belki belki yakın belki uzak belki yarın tuzak yaşamak istersin bitirmek bu şiiri  içinden çıkmak bu katran ve kirin  baktıkça aynaları yordum boğuldum umut ! güneş ! buz gibi soğudum çıktıkça bu yokuşu sevdim inandım unut ! geçmişi yaksam ben ne olur ?  Dudaklar rahmi yalanın  İhanet kursaklarımda yumru,